Detur facebook
Puhelin varaukset

(09) 68 99 88 77


Arkisin klo 9-20 

Lauantaina ja sunnuntaina klo 10-16


Varaa lennon lisäpalvelut

Varaa suosikki-istumapaikka ja muut lennon lisäpalvelut

Alla listatut lentoyhtiöt tarjoavat mahdollisuuden varata istumapaikka, lennolla tarjoiltava ateria ym. lisäpalveluja ennakkoon. Huomioithan, että istumapaikkoja ei voi varata vielä samana päivänä kun olet varannut matkan.

Lennon lisäpalvelut varataan ja maksetaan varaushetkellä lentoyhtiön omassa nettipalvelussa

Tarvitset varatessa Deturin varausnumeron matkavahvistuksesta/-lipusta. Huomioi myös, että turvallisuussyistä esim. lapsiperheitä, liikuntarajoitteisia ja raskaana olevia matkustajia ei koskaan sijoiteta varauloskäynnin kohdalle. Lisäksi lentoyhtiöllä on aina oikeus muuttaa ja vaihtaa matkustajan istumapaikkaa ennakkovarauksista huolimatta. Lähtöselvityksessä matkustajan on hyvä varmistaa lähtöselvitysvirkailijalta, että maksettu ennakkovaraus on huomioitu.

Mikäli etukäteen ostettu lennon lisäpalvelu ei jostain syystä toteudu, niin reklamaatio tulee osoittaa lentoyhtiölle / Paxportille. Lisäohjeet tämän sivun lopussa. Detur ei vastaa lentoyhtiöiden tarjoamista lisäpalveluista eikä käsittele näitä reklamaatioita.


Corendon Airlines

Lennon tunnus: CAI. Pääset kirjautumaan Corendon Airlines-lisäpalveluihin viimeistään 48 tunnin kuluttua matkavarauksesta. Corendonin lentoihin ei sisälly lentoaterioita. Voit tilata maksullisen aterian ja valita istumapaikan 30–4 vuorokautta ennen lähtöpäivää (lähtöpäivää ei lasketa). Corendon Airlinesin palvelussa voi maksaa MasterCard tai Visa-luottokortilla (credit). Lennolla on mahdollisuus ostaa käteisellä, euroilla tai Turkin liiroilla pientä välipalaa ja juotavaa.


Norwegian

Norwegianin lennoille voit varata ennakkoon paikkasi lentoyhtiön omilta sivuilta ilman veloitusta, noin kaksi viikkoa ennen matkalle lähtöä. Varausta varten tulee valita "Minulla ei ole profiilia" -lomake. Tarvitset tilausta varten Norwegianin e-lipussa näkyvän lentoyhtiön varausnumeron (Varauksen viite), joka on numerosarja ennen kauttaviivaa. Kauttaviivan jälkeen on Deturin varausnumero, jota tilauksessa ei saa käyttää. Kts. allaoleva kuva. 


Palvelun kautta voit maksaa myös erikoismatkatavarat kuten golfbägit sekä mahdolliset matkatavaroiden ylipainomaksut. Golfbägin kuljetusmaksu lennoilla on 70 euroa (edestakaiset lennot) ja bägi varataan ja maksetaan suoraan Norwegianin verkkosivuilta varauksen teon jälkeen ja kun olette saaneet Norwegianin vahvistuksen n. kaksi viikkoa ennen lähtöä. Matkaan ei sisälly lentoaterioita eikä niitä ole mahdollista tilata etukäteen. 

 

 



Lähtöselvitys Norwegeanin lennolle lähtöselvitys tehdään lentoasemalla automaatilla, palvelu avautuu 2 tuntia ennen lennon aikataulun mukaista lähtöaikaa ja sulkeutuu 45 minuutta ennen. Erikoispalveluja tarvitsevien asiakkaiden tulee olla lähtöselvitetty viimeistään tuntia ennen lähtöä. Suosittelemme olemaan kentällä ajoissa eli 2 tuntia ennen lähtöaikaa, mahdollisten ruuhkien vuoksi.  Lähtöselvityksessä tulee olla mukana Norwegianin e-lippu ja Deturin matkavahvistus. Lähtöselvityksen voi tehdä myös etukäteen netissä. Palvelu avautuu 24 tuntia ennen lähtöä.


Reklamaatiot lennon maksullisista lisäpalveluista

Corendon

Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti ja sen liitteenä on toimitettava Paxportin lähettämä vahvistus maksetuista lennon lisäpalveluista sekä kopio/valokuva koneeseennousukorteista (Boarding Pass). Kortin tekstitietojen tulee olla selkeästi luettavissa kuvasta/skannauksesta.
Sähköpostiosoite: support@paxport.se 
Postitusosoite: Paxport AB, Holländargatan 13, 111 36 STOCKHOLM, SWEDEN.