Detur facebook
Puhelin varaukset

(09) 68 99 88 77


Arkisin klo 9-20 

Lauantaina ja sunnuntaina klo 10-16


Asiakaspalaute ja reklamaatio

Asiakaspalaute on tärkeä osa laadunvalvontaamme

Mielipiteesi on meille tärkeä, joten pyydämme loman lopussa / matkan jälkeen vastaamaan internetkyselyyn. Lähetämme vastauslinkin varauksella ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Antamanne palautteen avulla kehitämme toimintaamme. Kaikki asiakaspalautteet luetaan ja informaatio kootaan laadun kehittämiseksi ja myös kiitokset välittyvät kohteeseen. Kyselyn kautta annettuun palautteeseen ei vastata henkilökohtaisesti.

Mahdolliset ongelmat lomamatkalla

Jos lomakohteessa ilmenee ongelmia, anna oppaillemme mahdollisuus ratkaista ne. Useimmat ongelmat saadaan korjattua nopeasti paikan päällä ja voit nauttia lomastasi. Ilmoita varkaus- ja sairaustapauksista oppaillemme välittömästi, jotta voimme auttaa. Mikäli sinulla on huomautettavaa esim. huoneen siivouksesta tai suihku on rikki tms., niin ota yhteyttä hotellin henkilökuntaan ja oppaisiimme. Pienten tai suurempien harmien on turha antaa pilata lomaasi, sillä opas on kohteessa sinua varten ja auttaa tilanteen ratkaisemisessa. Kannattaa kuitenkin muistaa vanha sanonta ”maassa maan tavalla” ja ymmärtää, että monet asiat ovat erilaisia kuin koti-Suomessa.

Ongelmaa ei pystytty korjaamaaan kohteessa

Mikäli kyseessä on ongelma, josta ei pystytty hoitamaan kuntoon lomasi aikana, niin oppaamme täyttää kanssasi palvelulomakkeen tilanteesta. Liitä häneltä mukaan saamasi lomake kirjalliseen reklamaatioon. Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman pian, viimeistään 3 kk kuluessa. Reklamaatio on aina tehtävä kirjallisesti ja vastaamme niihin aina kirjallisesti. 

Reklamaatiolomake 

Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi niin kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (kuluttajariita.fi) . Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnalle, tulee kuluttajan olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (kuluttajaneuvonta.fi).