Puhelin varaukset

(09) 68 99 88 77


support

Arkisin klo 9-20 

Lauantaina ja sunnuntaina klo 10-16


Reklamaatio

Korvausvaatimus on tehtävä aina kirjallisesti ja vastaamme niihin aina kirjallisesti. Liitä kohteessa oppaan kanssa täyttämäsi palvelulomake reklamaation yhteyteen. 

Voit täyttää reklamaatiolomakkeen tai kirjoittaa vapaamuotoisen reklamaation vastaavilla tiedoilla, ja toimittaa sen liitteineen sähköpostitse: laadunvalvonta@detur.fi tai postiosoitteeseen Detur/Laadunvalvonta, Lönnrotinkatu 18 A, 00120 Helsinki. 

Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä. Olemme ensimmäiseksi yhteydessä kohteeseen/oppaisiin ja odotamme heidän vastinetta. Reklamaatiot käsitellään mahdollisimman pian, viimeistään 3 kk kuluessa. Väliaikatietoja reklamaation käsittelystä ei anneta. Korvausvaatimus tulee jättää viimeistään 2 kk kuluessa matkan päättymisestä (YVE Yleiset Valmismatkaehdot 16.2). Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi niin kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (kuluttajariita.fi) . Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnalle, tulee kuluttajan olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (kuluttajaneuvonta.fi).

Reklamaatiolomake

Matkustajan tiedot
  • Sukunimi
    :
  • Etunimi
    :
  • Sähköpostiosoite
    :
  • Puhelinnumero
    :
  • Puhelin toimistoaikana
    :
Matkan varaustiedot
  • Varausnumero
    :
  • Matkakohde
    :
  • Hotellin nimi
    :
  • Lähtöpäivä
    : / /
Reklamaation aihe ja kuvaus tapahtuneesta:
Esitittekö asian Deturin kohdehenkilökunnalle matkanne aikana? Milloin olitte yhteydessä tästä asiasta?
  • / /
Jos olitte yhteydessä Deturin kohdehenkilökuntaan, niin millä tavalla tilanne muuttui?
GOOGLE REMARKETING CODE