Detur facebook
Puhelin varaukset

(09) 68 99 88 77


Arkisin klo 9-20 

Lauantaina ja sunnuntaina klo 10-16


Vinkkejä onnistuneeseen lomaan

Valitse itsellesi sopiva lomamatka

Meitä on moneksi kuten sanonta kuuluu, joten valikoimamme tarjoaa hyvin laajan kirjon vaihtoehtoja. Tutustu huolellisesti valitsemasi matkan sisältöön etukäteen. Jos päätät valita edullisimman tarjoustuotteemme, määrittelemätön majoitus, lue myös mitä se käytännössä tarkoittaa. Ellet ole valmis vaihtamaan majoituspaikkaa kesken lomaviikon, valitse matkabudjettiisi sopivin määritelty majoitus. Kun ostat pelkät lennot, lue mitä tarkoittaa tilauslennoillamme. Jos sinulla on erityistarpeita, esim. tarvitset kylmän säilytystilan lääkkeellesi, varmista jo varausta tehdessäsi, että huoneessa on jääkaappi/minibaari, jne. Hotellihuoneisiin ei kansainvälisen käytännön mukaan saa tuoda ruokia ja juomia hotellin ulkopuolelta, joten suosittelemme valitsemaan huoneistohotellin mikäli haluat nauttia omia eväitä huoneessasi. 

Kun sinä olet lomalla, Deturin oppaat ovat töissä

Älä odota kotiinpaluuseen asti vaan ota yhteyttä kohdehenkilökuntaamme ja anna heille mahdollisuus ratkaista ongelmat niin pian kuin mahdollista. Erityisesti varkaus- ja sairaustapauksista kannattaa ilmoittaa oppaillemme välittömästi, jotta voimme auttaa paikallisen byrokratian kanssa. Mikäli sinulla on huomautettavaa esim. huoneen siivouksesta, suihku on rikki tms., ole yhteydessä hotellin henkilökuntaan ja oppaisiimme. Suomalainen vaatimattomuus ei tässä kohtaa kannata, sillä myös valmismatkaehdot edellyttävät että matkanjärjestäjä saa mahdollisuuden korjata puutteet ja virheet matkan aikana. Useimmat ongelmat saadaan korjattua nopeasti paikan päällä ja voit nauttia lomastasi. Kannattaa kuitenkin muistaa vanha sanonta ”maassa maan tavalla” ja ymmärtää, että monet asiat ovat erilaisia kuin koti-Suomessa.

Miten matkasi meni - asiakastyytyväisyyskysely

Muutamia päiviä kotiinpaluusi jälkeen saat matkavarauksessa mainittuun sähköpostiosoitteeseen viestin ja linkin sähköiselle kyselylomakkeelle. Kokemuksesi ja mielipiteesi lomamatkastasi on tärkeää. Kaikki saadut mielipiteet käsitellään ja niiden avulla kehitämme toimintaa ja palveluja. Annettuihin mielipiteisiin emme vastaa henkilökohtaisesti. Joka kuukausi arvomme matkalahjakortin vastaajien kesken.